اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2278

برخورد قاطعانه کمیته انضباطی در مورد حواشی بازی زغال سنگ طبس ،پیکان سبزوار / خاطیان بازی جنجالی نقره داغ شدند 

کمیته انضباطی

چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1402 17:03

رای کمیته انضباطی بدوی فدراسیون هندبال در دیدار تیم‌های زغال سنگ پرورده طبس و پیکان سبزوار صادر شد. 

برخورد قاطعانه کمیته انضباطی در مورد حواشی بازی زغال سنگ طبس ،پیکان سبزوار / خاطیان بازی جنجالی نقره داغ شدند  بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با تصمیم کمیته انضباطی با توجه به تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های زغال سنگ پرورده طبس و پیکان سبزوار که در تاریخ ۱٤۰۲/۲/۲ در طبس برگزار گردیده و مع الاسف با درگیری، توهین، فحاشی، نزاع و تخلفات عدیده بعضی از اشخاص دو تیم در جریان و خصوصا در پايان ديدار مواجه گردیده است، این کمیته با بررسی جميع اوراق و محتویات پرونده و با دقت نظر در مدارک و مستندات ابرازی و ضمن بازبینی فیلم بازی و احضار خاطبان و استماع اظهارات افراد حاضر شده، با رعایت کلیه جوانب رای خود را به شرح انی اعلام می‌نماید: 

۱. آقای غلام رضا غنی زاده (کادر فنی باشگاه زغال سنگ پرورده طبس ) به دلیل تحریک اشخاص ، توهین و فحاشی و متوقف کردن اتوبوس تیم مقابل جهت عزیمت افراد متفرقه و ایجاد مناقشه و دعوا ۱۸ ماه از تاریخ صدور دستور موقت و مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. 

۲.آقای امید یگانه به دلیل درگیری و مصاحبه علیه اركان فدراسیون ٦ ماه از تاریخ صدور دستور موقت و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. 

۳.باشگاه زغال سنگ پرورده طبس به لحاظ تخلفات مکرر تماشاگران، عدم توانائی میزبانی ، عدم توانائی مدیریت تیم توسط سرپرست و از باب مسئولیت تضامنی به برگزاری ۵ جلسه دیدار در شهر ثالث محکوم و در صورت احراز مجدد تخلفات این کمیته نسبت به کسر امتياز و عند اللزوم سقوط تیم هندبال باشگاه در رده‌های لیگ تصمیم گیری خواهد کرد و مبلغ چهارصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. در خصوص مسابقات در شهر ثالث این رای از تاریخ ۱٤۰۲/۲/۱٦ مجری می‌باشد و دیدار مورخ ۱٤۰۲/۲/۱۹ تیم بدون هرگونه تماشاگر برگزار خواهد شد. 

۴.باشگاه پيكان سبزوار به لحاظ درگیری بازیکنان با تیم حریف، عدم رعایت شئونات ورزشی توسط بخشی از بازیکنان و کادر فنی و از باب مسئولیت تضامنی مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد. 

۵- آقای امیر مسکنی بازیکن تیم پیکان سبزوار به دلیل تهاجم فیزیکی به عوامل برگزاری دیدار ، عدم رعایت شئونات ورزشی، توهین و فحاشی به ٤ جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. 

۶.آقای احمد رمضانی (بازیکن تیم پیکان سبزوار ) به دلیل توهین و فحاشی و عدم رعایت شئونات ورزشی به ٤ جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد. ۷ نماینده فدراسیون به دلیل ترک محل دیدار قبل از خروج تیمها از سالن به توبیخ کتبی محکوم میگردند. 

این رای ظرف مهلت ۷ روز قابل تجدید نظر خواهی در کمیته محترم استیناف میباشد. 

ضمنا در مورد لیگ برتر بانوان کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را بدین شرح اعلام کرد :

با توجه به عدم حضور تیمهای شیشه قزوین و ماهان کرمان در هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان مقابل حریفان خود نتیجه این دو دیدار 10 بر صفر به سود تیمهای شهید شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اعلام و جرایم مالی و انضباطی دو باشگاه متعاقبا اعلام میگردد.

لیگ برتر مردان لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط